Direktlänk till inlägg 17 december 2008

yrdag

Av Anna Eliasson - 17 december 2008 22:35

ciao, piacere!

Detdär kan ju ni klura på vad det betyder :) idag har min dag varit lite upp och ner. men ändå helt okej , för det skulle faktiskt ha kunna gått värre om man säger så!  Satt uppe till halv fyra i natt och skrev klart referaten. så jag va tvungen att skippa riön i morse! när jag kom till skolan, fick vi reda på att vi inte hade någon Italienska, tråååkigt jobbigt! jag kunde ha haft sovmorgon till tjugo över ettttttt. jaja vi hade ingen till lektion heller så jag gick hem och jobbade lite med nk uppsatsen, sen kom linnea och hämtade mig, match mot lit. Vinst, dock bara med två poäng :s när jag kom hem var farmor och farfar och några här, min lillebror fyllde nämligen 12! gratz till honom :)  sen skulle jag baka en kladdkaka som jag skulle ta med mig till klassen och avslutningen imorgon, men tror ni inte att jag råkade bränna den eller? svar ja. Så nu får jag kila ner på affären imorgon och köpa något att bjuda på haha.


Myyyyyyyyyyys med jullov imorgon! vad ska ni göra i jul?  Jag ska vara hemma med familjen, på fredag kommer min syster hem också det blir kanon, sen på söndag åker vi till oviken och har en 'mini julafton' där. sen blir det julafton här hemma med släkten, sen på söndag åker jag och bella till arliz och är där över nyår , åker hem på fredagen!  det kommer bli toppen kul :D mellandagsrean i sundsvall wiiiho.


åh, nu kom jag och tänka på alla julkalendrar man har sett genom åren! min favorit är nog julens hjältar, den va så himla mysig! jag gillade den så mycket att min mamma och pappa har köpt filmen till mig hehe. och dom pricken över i:et, chokladkalendern! jag åt alltid utt chokladen i förväg så jag hade aldrig några bitar kvar i slutet haha, vilka minnen!


jaja nu ska jag kuta iväg och hämta mina nudlar innan dom kokar över, men ni får ha det så bra så ses vi imorgon :)


BE STRONG/a.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Eliasson - 2 april 2009 17:14

Skön dag idag på skolan. Sedan stan med amanda mf, införskaffade mig ingenting speciellt, min budget vill inte det. blev iallfall lite trosor och sminksvampar. hehe! Hinner inte blogga så mycket nu, ska äta mammas världens godaste  wok och sen ska j...

Av Anna Eliasson - 29 mars 2009 22:39

myshelg har det varit för min del! i fredags blev det mys och musikdirekt med sara sara och linis. I lördags blev det detsamma + ida. Sen drig vi till viktors lokal med han bengt och Jonas. Blev övernattning och mys där. Idag (söndag) har jag varit ...

Av Anna Eliasson - 22 mars 2009 16:05

som ni kanske har märkt har jag tagit en lååååång bloggpause. Måste hitta mig själv för att kunna blogga och skriva om vättiga saker, därav uppehållet. Tappar jag alla läsare så får det bli så, men i en sånhär situation måste jag tänka på mig själv....

Av Anna Eliasson - 3 mars 2009 22:19

jag är coooooowl, oh du är en foooowl ! yeeey jag älskar simone och du är en fåne.   ja , så kan det ju låta när jag rimmar , simone heter jag för den delen anna bad mig att skriva ett litet inlägg för hon tycket att jag är den ballaste hon vet. ( n...

Av Anna Eliasson - 2 mars 2009 21:50

hej, sry för den dåliga uppdateringen! Men faktiskt så har jag en anledning denhär gången. Det är sportlov och jag kom hem från stugan nyss. Har varit där med familjen över helgen och myst! När jag kom hem fick jag träffa älsklings-simone som är he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards