Alla inlägg den 23 december 2008

Av Anna Eliasson - 23 december 2008 23:35

hello sunshine kul att du tittade in!

tänk att det är dagen före dopparedagen idag! Är det inte helt otroligt vad tiden går snabbt? Det känns som att jag började gymnasiet igår, men nejnej. Nu har jag redan gått en termin och trivs jättebra! det känns så bra.

 Idag har jag (som vanligt nu på lovet) tagit mig en reäääääääääl sovmorgon, till ungefär 12. Jag har verkligen vänt på dygnet ska jag säga er!! men vadå, det mesta händer ju på kvällarna, det händer ju ingenting på morgonen så då är det ju lika bra att sova tycker jag! :) jaaaja, jag vaknade iallfall av att elin smsade och frågade om jag ville följa med på stan, och visst gjorde jag det.. så vi gick och strosade runt lite. Sen gick jag hem och klädde granen och bakade knäck med min familj, granen blev sååååååååå fin! iallfall enligt mig själv. Lite crazy, och sånt gillar ju jag hehe. Sen tog vi oss en promenad till farmor och farfar och åt julmat och bytte julklappar! Undrar vad jag får.. humm, säkert något porslin!  det får jag alltid av farmor och farfar haha. Inte för att jag inte uppskattar det eller något, för dom är hur gulliga som helst! men haha.. presentkort eller ngt annat skulle ju inte heller sitta fel.


Jag måste bara berätta en rolig grej som jag kom på nu när jag pratade om farmor och farfar, dom är ju bara för gó ! Idag när vi satt och åt så hade farfar köpt en present till farmor för att hon hade nämligen fått mandeln i gröten (fråga mig inte varför dom delar ut presenter till den som får mandeln, haha för det vet jag inte själv) och när hon öppnade var det en engångskamera, haha och farmor har precis fått en digitalcamera som hon tar bilder med hela tiden. osså farmor ba:

- men hubbe, har du köpt denhär?

-jaaa..... hehe , det verkar då såå..

haha jag skulle ha filmat för min farfar slår verkligen alla. jag kan inte ens härma honom här i bloggen, man måste se honom för att förstå. Han är helt klart en egen hög person !


jaja nu ska jag inte skriva mer, jag vill juinte att ni ska tycka att det blir jobbigt att läsa heller!  JOMEN JUST, en sak till! svara på min omröstning är ni världens gulligaste, för hittills är det bara en som har svarat haha.

 ha världens bästa julafton imorgon , Jag kommer nog hinna uppdatera imorgon också, men om jag inte hinner det så får ni ha det bäst och mysigast och ta hand om varandra!


BE STRONG /a.


godjul till er alla från lilla mig bakom webben , hihi 

Av Anna Eliasson - 23 december 2008 01:04

hej alla älsklingar !

först måste jag be om usräkt för att jag inte har uppdaterat, det känns nästan lite pinsamt!

jag vet inte varför det inte har blivigt av, jag har nog inte haft så mycket att blogga om på senaste tiden.. visst har jag gjort rätt mycket men inte som intresserar er tror jag. Och då är det väl lika bra att inte skriva något inlägg och vänta tills det blir något intressant? eller.. Jaja dethär kanske inte heller var så roligt att läsa menmen haha. Dom senaste dagarna har jag gjort rätt mycket, men det har ändå inte varit stressigt utan mest mysigt faktiskt. ungefär såhär har mina dagar kortfattat sett ut under lovet :


torsdag : avslutning, fest på kvällen men en massa härligt folk! sen sov ida hos mig.

fredag : ida och jag lullade lite på stan, sen träffade jag simone och vi gick på herrmatchen tillsammans

lördag : spelade match i bräcke (vinst) sen träffade jag Emil på kvällen.

söndag : åkte jag till mormor och släkten för att byta julklappar och äta skinkstut osv, mys!


och idag har jag tagit mig en rejäl sovmorgon till 12 , sedag gick jag på stan med elin ulrika sofia tove och maria. Köpte julklapp till min lillebror sen gick vi på pause och drack varm choklad! Efter det trippade jag isabella och ulrika iväg till sporthallen och sköt lite. Fast vi kollade till mestadels på innybandy faktiskt haha. sen gick jag och Isabella hem till mig och gjorde natchos, MUMS!  nu ligger jag här och funderar på att lägga mig , klockan är nu 01.11 och det är ju faktiskt en dag imorgon också! om ni blir förvirrad över varför det är den 23/12 som dehär inlägget är skrivet är det för att klockan är efter tolv när jag skriver det!

nu ska jag släcka ner och krypa ner i duntäcket godnatt och ha det bra så ses vi förhoppningsvis imorgon.


BE STRONG /a.


några intervjuer tack vare min stora blogg, hehe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards