Alla inlägg under februari 2009

Av Anna Eliasson - 25 februari 2009 16:02

har ingenting att skriva, så ni kan ju kika in http://betoongen.blogg.se/ där istället. GRYMT JU!

haha.



Av Anna Eliasson - 24 februari 2009 17:27

är inte på blogg humör idag, känner mig allmänt deprimerad och känner verkligen att jag behöver ett lov!


bloggar mer imorgon eller ikväll om jag får tillbaka lite krafter, puss så länge..!



Av Anna Eliasson - 23 februari 2009 18:23

 SVAR FRÅN MINA LILLA FRÅGESTUND, blev iallafall 7 frågor jiiiha haha!







Vad är du rädd för i livet, Anna? ;)

- jag är nog rädd att jag ska bli som alla andra! eller typ bli en fjortis :s, det kommer dock aldrig hända =) hehe. Sen är jag såklart att någon närastående ska dö eller något liknande!


Varför bloggar du via bloggagratis ist för tex. blogg.se?

 haha jag vet faktiskt inte, jag har en blogg på blogg.se också. men jag förstog ingenting av den sidan , sen blev jag tipsad om bloggagratis.se och här förstod jag allt mycket mer =)  så det var enklare helt enkelt


vad tycker du om min blogg?

den va jättefin tkr jag! :) Intressant att kika i , u go girl!


 vilka bloggar läser du dagligen?

 blondinbella, kenzas, martinjanson.blogg.se , kissie (den läser jag endast för att jag stör mig på människan), betoongen.blogg.se, juliafredr.blogg.se . Det är nog dom!


vad gillar du för musik?

 Oj, vilken fråga! allt från himmel till hav, jag är verkligen en all ätare. allt från lykke li,  lars winnerbäck, miss li , darin, till techno och party musik. På kvällarna blir det mest the shript och massa fina låtar..! =) 


Vad vill du bli när du blir stor =)

 jaadu. Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det. Men jag går ju samhälle media/text så det skulle vara kul att jobba inom media, programledare, eller jobba på rix fm vore kul!  kanske fotograf också. Får se helt enkelt hehe.



har du någon pojkvän?

Nej det har jag inte, I'M FREEEEEE!

Av Anna Eliasson - 22 februari 2009 17:48




NU SKA JAG HA FRÅGESTUND! (hoppas jag iallfall får en fråga) haha. Så fråga vad ni vill så kommer jag att svara 100% ärligt! tror jag iallfall..  haha detta är en ren chansning från min sida, det kan ju bli så att jag inte får en enda fråga också.. Det vore ju liye tråkigt.. Men nu finns iallfall möjligheten att fråga något :) som sanning eller konsekvens fast utan konsekvens och att ni kan fråga mig något utan att behöva få en jobbig fråga tillbaks! ;)  





 


Av Anna Eliasson - 22 februari 2009 13:06





Godmorgon världen säg vad som står på, jag tror jag drömt och svävat i dey blååååå han är så vacker och han gör mig gaaalen!


vad hände igår kväll då? Jo det blev en lugn hemmakväll med godis, saft& hallonsorbet, men mina pinglor Kicki och Walissa, Vi kollade (läs pratade bort) på filmen Patrik 1,5. Fast vi såg dock inte slutet. Men så långt vi hann se så var det speciell, på ett bra sätt! Det handlar om två bögar som ska adoptera en kille som är 1,5 och heter Patrik men när patrik väl kommer är han inte 1,5. Och det blir allt annat än vad paret har tänkt sig. Vill ni veta mer får ni se filmen..!  Men som sagt hoppade vi över slutet, fråga mig inte varför. Men vi kom in på massa minnen och bestämmde oss för att kika ännu en gång på A walk to remember istället. Och den MÅSTE ni se !


Nu ska jag äta tomtegröt sen klä på mig osvosv, sen blir det dam match på sporthallen!


                                             puss !

Av Anna Eliasson - 21 februari 2009 16:29




lördag lördag lördag, veckans höjdpunkt efter fredagen!

denna lördag spenderades med mestadels Linnea och Isabella. Även en del från mitt gamla basket team. Vi åkte till valla och kikade på basket, sen tog vi bussen in till stan och tog oss en lördagsfika! ununununderbart. Te& Prinsesstårta, JUMMIE!

jag köpte mig även ett par tygskor som är mycket användbara. Dom kan man ju ha till allt !  Nu är jag hemma och ikväll är det lite oklart vad det blir.

Men jag tror att jag Kicki och Gooy skulle ha filmmys hemma hos mig med patrick 1,5 ! vill så gärna se den =)


nej nu ska jag gå och göra mig något att äta , Innan middagen hehe. Är man hungrig så är maaaaaaaaaan!

Av Anna Eliasson - 20 februari 2009 22:37





hej alla bryyyydar där ute!   Det är nog inga killar som läser min fagra blogg, haha. Nu har Julia precis åkt hem, och här ligger jag och myser med mig själv en Fredagskväll (!!)  ÅÅÅÅH vad less jag är! Jag vill ha någon att mysa meeeeeeeed. Nån gullig liten själ.. Jag och Julia har iallfall haft en mysig dag tycker jag, först va vi bara hemma hos mig och tog det lungt, sen gick vi ner på kebab baren och åt middag, NATCHOS för hela slanten och kebab för jullan. Sen blev det basket, jämtland - Solna

SEGERN ÄR VÅR SEGERN ÄR VÅR VI HAR VUNNIT SEGERN ÄR VÅÅÅR!

ungefär så kan man beskriva matchen (läs det som en norrländsk vinst! )

Lägg också märke till att jag har varit ute bland folk med mitt hår idag, ett framsteg! Stolt jag blir över mig själv.. Nu ska jag nog kura ner mig i sängen snart, eller i soffan rättare sagt, För min mamma och hennes kompis ska ju sova i mitt flickrum i natt. Fråga mig inte varför! 


Kan ni inte säga vad jag ska skriva om här i bloggen för att den ska bli intressant? jag är inte så duktig på sådant, blir mest en massa onödigt krimskrams som inte är så intressant att läsa om, så ni skulle verkligen vara underbara om ni kan mig lite respons, skulle betyda guuuuuuuld!



åh kolla vad underbart! kunde ina underbara hålla mig ifrån att ladda upp denna sommarbild, blir min inte glad i hela kroppen av dom?! sommaren kommer bara närmare och närmare oss för varje dag som går! UNDERBART


linnea, jag, Isabella, Arliz  sommaren tvåtusen åtta !

Av Anna Eliasson - 20 februari 2009 13:32

blev ingen skola för mig idag, Kunde verkligen inte masa mig iväg till skolan med denna hårfärg!! :'(  Jag ville ha som bilderna d'r nere, ljusbrun. Men nu är det snarare orange/tigerfärgat.. Har fått en ny tid på måndag kl 2.

JAG BER TILL GUD ATT HON FÅR TILL DET, det räcker lixom med tre dagar att vistas med detta tigerface. snart kommer julia, vi ska på stan och äta sen blir det herrmatch! mysssss, men håret förstörde helt klart dagen.


Det känns som om jag inte är någonting alls utan mitt hår, lixom. Nu när jag har bad hair times, så blir HELA jag ful! det känns ju inte så peppande.. Allt borde väl inte hänga på håret? men jojo, jag börjar till och med tänka att mina kompisar kommer sluta umgås med mig.. skärpning anna!


såhär var det iallfall jag ville ha, hur det blev får ni inte se (..)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards