Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anna Eliasson - 19 februari 2009 20:27

amen tjena bloggen!

kom hem för några timmar sen från frisören och solariumet. Blev inte så nöjd med färgen, syns inte på bilden men jag får inte in bilderna från kameran. Ska jobba på saken, det blev typ gult :( men jag tror det blir bättre!  Ida följde med mig till frissan sen bjöd mamma oss på solarium, jag brände mig typ (..)

Inte min toppendag kanske!  Ha-ha, igår betalade (!!!) jag 10 kr till kissie för att jag skulle få synas i hennes blogg i 10 minuter, Hon skrev : Garanterat 100 läsare, men tro på fan att hon ljög?! jag fick 49 läsare den dagen, nog för att det var mer än vad jag brukar ha (hehe) men det va ju mindre än hälften av vad hon GARANTERADE mig, vad säger ni ska jag stämma henne och tvinga henne att ge tillbaks tian? nåja, vi får se.. KANSKE bjuder jag på den, men bara KANSKE!


Nu ska jag gå och koka mig en kopp te, (det är reklam på du är vad du äter) så jag passar på att skriva ett inlägg =) , dagen gick bra för min del, men jag vet att det inte är så kul att läsa om vad jag gjorde på skolan, därför skippar vi det. Nu vet ni ju iallfall att jag var där.


Imorgon blir det Basketmatch med Julia my dear. Det blir nog mys!

Bloggar mer imorgon eller ikväll, peace!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards