Alla inlägg under februari 2009

Av Anna Eliasson - 5 februari 2009 22:11

haha duktig ida var på att bloggga!

känna nästan som att hon kan ta över här eftersom att jag är nästan världens sämsta bloggare, tycker inte ni att dom också borde få ett pris? :D

alla måste ju vara bra på något, vissa kanske är bäst på att vara sämst !

hahaha ni såg idas youtube klipp hoppas jag, typ världens roligaste!!!!


det var dock idas version av charlie bit me, så här kommer min version.

Vilkens är roligast?  (idas tror jag menmen)

iaf imorgon är det älgens!  kommer nog bli grymt.. Och på lördag blir det böle, söndag blir den en lugn dag med fika på pause med walissa!


Puss så länge

Av Anna Eliasson - 5 februari 2009 10:23

Hello fellows!

Nu sitter jag & anna i datasalen och fördriver tid. Anna känner skuldkänslor över att bloggen inte uppdateras, och bad mig skriva ett inlägg. Så här är jag! Dock så är mitt liv en dålig dramafilm utan handling för tillfället.. Så det finns inget roligt att berätta. Jaja, imorn ska vi iallfall på Älgens nyår. Anna är peppad till tusen, och jag till 10, högst. Men det brukar komma när man kommer igång. :)

Anna har i sin desperation över att få se vad jag skriver slickat på min hand en gång. Nu ska vi ta tag i våra liv lite.


Life's a bitch! /i.

(kolla min blogg, www.hejjonasson.blogspot.com)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards