Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Anna Eliasson - 29 mars 2009 22:39

myshelg har det varit för min del!

i fredags blev det mys och musikdirekt med sara sara och linis. I lördags blev det detsamma + ida. Sen drig vi till viktors lokal med han bengt och Jonas. Blev övernattning och mys där. Idag (söndag) har jag varit hemma sen middagen ungefär, är lite bakis och har mensvärk men annars är det fint, tror jag.

Jag måste bara vräka ur mig hur OERHÖRT less jag är på kissie (!?) kunde jag skulle jag omedelbart sluta läsa hennes blogg för jag tycker inte att hon är värd sina läsarsiffror! Vad är det egentligen som är så speciellt med henne? Inte är hon en bra förebild, inte skriver hon om något vettigt, det är mer :

I helgen lärde jag mig att spy genom att trycka fingrarna i halsen.

SOOO?! faaaaan vad coolt av henne, tycker inte ni det? nej men allvarligt? sen går hon ut och skriver om att hon är bloggprinsessan som älskar sig själv och är så nöjd med sig själv och gud vet allt hon säger. Men trotts detta förstorar hon läpparna, har en bröstförstorning på G och kör med en foundation flaska per dag. I mina öron rimmar inte detta? Är man nöjd med sig själv orkar man väl inte ändra på varje kroppsdel man har?  Jag tror att dom flesta håller med mig. Men sen är det väl klart att man kan göra ingrepp om man nu mår dåligt över någonting på kroppen och vet att man verkligen skulle må bättre av det. Men då ska man väl för tusan inte gå runt och säga att man har världens bästa självförtroende och tycker att man är helt perfelt redan? för ingen är väl perfekt.


detta var bara lite åsikter från mig, nu ska jag nog hoppa ner i sängen och sussa. Imorgon bitti ska jag upp och ha stödundervisning i engelska, kalla mig duktig som går upp medans de andra ligger och har sovmorgon! Men nu måste jag banne mig klara av skolan. I CAN DO IT!



här får ni dagens låt också, och kläderna jag hade på mig i lördags!

myssnyggt (världens skönaste tröja)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards