Alla inlägg under april 2009

Av Anna Eliasson - 2 april 2009 17:14

Skön dag idag på skolan. Sedan stan med amanda mf, införskaffade mig ingenting speciellt, min budget vill inte det. blev iallfall lite trosor och sminksvampar. hehe!

Hinner inte blogga så mycket nu, ska äta mammas världens godaste  wok och sen ska jag rusa ner till bussen och möta upp anja, vi har bokat in oss på ett spinningpass på friskis& svettis, sååå jobbigt och härligt att träna lite!


imorgon blir det fest i frösösportstuga för att fira sara och amanda tania och två till som jag inte vet vilka det är :) blir nog en jättetrevlig kväll! ni får höra mer sen, och kanske dyker det upp lite bilder :) men som sagt så måste jag kila nu, så länge kan ni lyssna på denhär härliga låten så kommer ni garanterat få sommarkänslor och sukta lika mycket som jag gör till sommaren! 

kram så länge!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards